FANDOM

IV (Indvidual Values),są to indywidualne wartości które zależą od konkretnego stworka,nie od jego gatunku.Obecnie istnieją 3 statystyki IV: Defense (obrona),Attack (atak) bazowane na oryginalnych grach Pokémon na konsole oraz Stamina.Każdy statystyka u dowolnego stworka mieści się w przedziale 1-15.Są to wartości losowe oraz nie ma możliwości ich zmiany. By Pokémon posiadał 100% IV musi posiadać wszystkie 3 statystyki na poziomie 15/15.IV mają wpływ na maksymalne CP które każdy poszczególny stworek może osiągnąć,oraz ilość zużywanego Stardustu.Wartości IV można sprawdzić poprzez dostępny w grze Pokémon Appraisal,jednak ta funkcja nie daje nam dokładnego IV stworka,lecz jedynie informacje o przedziale IV,w którym się znajduje,lub przez kalkulatory IV,które dzielimy na 2 typy:

392x696bb

IV GO,aplikacja do sprawdzania IV Pokemonów.

Manualne - W takich kalkulatorach ręcznie wpisujemy potrzebne informacje na temat Pokémona takie jak gatunek,obecny poziom CP,ilość Stardustu potrzebną na następny Power-up.Takie kalkulatory również nie dają nam dokładnego IV Pokémona.

Automatyczne - Wymagają zalogowania się na nasze konto,podają dokładne IV Pokémona oraz CP po jego ewolucji.W skrajnych przypadkach może skończyć się to blokadą konta,jednak dzieje się to niezwykle rzadko.