FANDOM

Pokestop Peak.png

PokéStop to jeden z elementów grze, będący miejscem na mapie z którego gracz może uzyskać przedmioty.

Dysk fotograficzny

Dysk fotograficzny (ang. Photo Disc) to główny element PokéStopu, który po przekręceniu daje graczowi losowe przedmioty i jajka Pokémonów. Dysk fotograficzny można przekręcać co 5 minut, gdy PokéStop ma barwę niebieską, w trakcie niedyspozycji przybiera barwę różową.

Aby móc przekręcić dysk fotograficzny, gracz potrzebuje znajdować się w pobliżu PokéStopu, by ten był możliwy do przekręcenia i nie może poruszać się z prędkością większą niż 25 km/h, gdyż w przeciwnym razie przekręcenie ów dysku nie da graczowi przedmiotów.

Po przekręceniu dysku gracz otrzymuje losowe przedmioty oraz 50 punktów doświadczenia. Jeżeli PokéStop odwiedzony przez gracza jest dziesiątym unikatowym PokéStopem, to pozyskane doświadczenie wynosi 100.

Jeżeli gracz nie posiada miejsca na przedmioty z PokéStopu nie wypadną kolejne przedmioty, ani jajka Pokémonów, ani doświadczenie.

Wypadające przedmioty

Z przekręconego dysku oprócz jajek wypadają również następujące przedmioty:

Ilość tych przedmiotów jest dość losowa i zazwyczaj wynosi około 3-4, oprócz tego z PokéStopu wypada również więcej przedmiotów dzięki dziennemu bonusowi oraz jeżeli jest to dziesiąty unikatowy PokéStop.

Zwabiający PokéStop

Zwabiający PokéStop (ang. Lured PokéStop) to PokéStop na którym zastosowano moduł wabika w pustym slocie na moduł.

Pojedynczu, zainstalowany moduł wabika, działa przez 30 minut i powoduje pojawienie się w pobliżu ów Pokéstopu, pojedynczego Pokémona co ok. 3 minuty.  Po naciśnięciu na slot z zainstalowanym modułem wabika wyświetla się informacja o trenerze, który ów moduł zainstalował.

Na czas trwania modułu wokół PokéStopu, widocznego na mapie, pojawia się różowy obwód z którego sypią się cząsteczki przypominające różowe płatki kwiatów. Zarówno efekt jak i pojawiające się Pokémony widoczne są dla wszystkich graczy, nie tylko właściciela modułu wabika.

Aktywny lure module nie ma wpływu na wypadające z PokéStopu przedmioty.

Ciekawostki

  • Pomimo częstych plotek w społeczności graczy, kierunek bądź strona, w którą przekręcony zostanie dysk fotograficzny, nie ma wpływu na wypadające przedmioty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki