FANDOM

White Button Pokedex

Pokédex to jeden z głównych elementów gry Pokémon Go, znajdują się w nim informacje dotyczące wszystkich aktualnie złapanych gatunków Pokémonów przez trenera.

Strona Pokédexu

Screen Pokédex

Strona przykładowego Pokédexu

Aby wejść w grze, na stronę Pokédexu, należy:

U góry strony Pokédexu znajduje się informacja na temat ilości złapanych (ang. caught) i widzianych (ang. seen) gatunków Pokémonów.

Cała, długa strona Pokédexu zapełniona jest polami na gatunki Pokémonów, które mają trzy typy:

  • kafelek z numerem Pokémona- gatunek tego Pokémona, nigdy nie był widziany, ani złapany,
  • kafelek z szarą, sylwetką Pokémona- gatunek tego Pokémona został spotkany lub widziany w gymie jednak nie został jeszcze nigdy złapany przez trenera,
  • pole z Pokémonem, bez ciemnego kafelka- gatunek tego Pokémona został już złapany przez trenera.

Naciśnięcie na pole z samym numerkiem nie da żadnego efektu, z kolei naciśnięcie na pole z widzianym już lub złapanym gatunkiem Pokémona wyświetli stronę z wpisem Pokémona w Pokédexie.

Początkowo nie wyświetlają się wszystkie pola dla gatunków Pokémonów, a tylko te, do pola z widzianym lub złapanym gatunkiem Pokémona, o najwyższym numerze w Pokédexie.

Wyjść z tej strony można na trzy sposoby:

  • Naciskając przycisk wstecz w swoim urządzeniu mobilnym,
  • naciskając przycisk wyjście White Button Close u dołu strony
  • lub w przypadku przebywania na samym szczycie strony, należy przeciągnąć stronę ku dołowi, tak aby nad Pokémonami pojawił się znak X, wtedy należy puścić stronę, aby się zamknęła.

Wpisy

Istnieją dwa typy wpisu w Pokédexie, pełny i niekompletny.

Niekompletny wpis w Pokédexie ujrzymy, jeżeli dany gatunek Pokémona widzieliśmy, ale jeszcze nie został złapany. Taki wpis zawiera tylko:

  • trójwymiarowy, ruchomy, nieobracalny wizerunek Pokémona,
  • numer w Pokédexie
  • i nazwę Pokemona.

Pełny wpis Pokédexu otrzymamy jeżeli dany gatunek Pokémona został już przez nas złapany lub wykluty, taki wpis zawiera następujące elementy i informacje:

  • numer w Pokédexie,
  • nazwę Pokemona,
  • ilość widzianych i złapanych Pokémonów danego gatunku,
  • typową masę i wzrost lub długość ciała Pokémona,
  • typ Pokémona,
  • krótki opis o Pokémonie,
  • oraz linię ewolucyjną Pokémona.

Strony wpisów możemy przewijać, przesuwając na nich w prawo lub w lewo. Po przeciągnięciu palcem przez ekran na przeglądanym wpisie, ukaże nam się kolejny, dostępny wpis.

Opisy Pokémonów

Poniżej znajdują się wszystkie opisy Pokémonów z Pokédexu.

001 Bulbasaur
001
Waga: 6.9 kg | Wzrost: 0.7 m
Typ: Type Icon Grass Typ trawiasty | Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon Nasiono
Bulbasaura można zobaczyć podczas jego drzemki w jasnym blasku słońca. Na jego plecach jest bulwa. Poprzez pobieranie promieni słońca, bulwa ta stopniowo powiększa się.

Seed Pokémon
Bulbasaur can be seen napping in bright sunlight. There is a seed on its back. By soaking up the sun's rays, the seed grows progressively larger.

002 Ivysaur
002
Waga: 13.0 kg | Wzrost: 1.0 m
Opis:

Pokémon Nasiono
Na jego plecach znajduje się pączek. By utrzymać jego wagę, bogi i pień Ivysaura stają się grubsze i silniejsze. Jeżeli zaczyna spędzać więcej czasu leżąc na słońcu, oznacza to że niebawem jego pączek rozkwitnie w wielki kwiat.

Seed Pokémon
There is a bud on this Pokémon's back. To support its weight, Ivysaur's legs and trunk gro thick and strong. If it starts spending more time lying in the sunlight, it's a sign that the bud will bloom into a large flower soon.

003 Venusaur
003
Waga: 100.0 kg | Wzrost: 2.0 m
Opis:

Pokémon Nasiono
Na swoich plecach posiada wielki kwiat. Kwiat ten przybiera żywsze kolory jeżeli otrzyma wystarczająco dużo odżywki i światła słonecznego. Zapach tego kwiatu łagodzi stan emocjonalny ludzi.

Seed Pokémon
There is a large flower on Venusaur's back. The flower is said to take on vivid colors if it gets plenty of nutrition and sunlight. The flower's aroma soothes the emotions of people.

004 Charmander
004
Waga: 8.5 kg | Wzrost: 0.6 m
Typ: Type Icon Fire Typ ognisty
Opis:

Pokémon Jaszczur
Płomień, który pali się na końcu jego ogona wyraża jego emocje. Płomień migota, gdy Charmander jest zadowolony. Gdy stworek zaczyna się denerwować, jego płomień zaczyna palić się mocniej i ostrzej.

Lizard Pokémon
The flame that burns at the tip of its tail is an indication of its emotions. The flame wavers when Charmander is enjoying itself. If the Pokémon becomes enraged, the flame burns fiercely.

005 Charmeleon
005
Waga: 19.0 kg | Wzrost: 1.1 m
Typ: Type Icon Fire Typ ognisty
Opis:

Pokémon Płomień
Charmeleon bezlitośnie niszczy swoich wrogów ostrymi pazurami. Jeżeli napotyka na swojej drodze silnego przeciwnika, zaczyna być agresywny. W stanie wzbudzenia, płomyk na końcu jego ogona migocze błękitno-białym kolorem.

Flame Pokémon
Charmeleon mercilessly destroys its foes using its sharp claws. If it encounters a strong foe, it turns aggressive. In the excited state, the flame at the tip of its tails flares with a bluish white color.

006 Charizard
006
Waga: 90.5 kg | Wzrost: 1.7 m
Typ: Type Icon Fire Typ ognisty | Type Icon Flying Typ latający
Opis:

Pokémon Płomień
Charizard lata po niebie w poszukiwaniu potężnych przeciwników. Zieje tak potężnym żarem, że może stopić wszystko. Jednakże, nie nie używa swojego ognistego ziewu na przeciwnikach słabszych od niego samego.

Flame Pokémon
Charizard flies around the sky in search of powerful opponents. It breathes fire of such great heat that it melts anything. However, it never turns its fiery breath on any opponent weaker than itself.

007 Squirtle
007
Waga: 9.0 kg | Wzrost: 0.5 m
Typ: Type Icon Water Typ wodny
Opis:

Pokémon Żółwik
Skorupa na plecach Squirtle'a nie służy jedynie do ochrony. Okrągły kształt skorupy i rowki na jej powierzchni pomagają zminimalizować opór wody, pozwalając temu Pokémonowi na bardzo szybkie pływanie.

Tiny Turtle Pokémon
Squirtle's shell is not merely used for protection. The shell's rounded shape and the grooves on its surface help minimize resistance in water, enabling this Pokémon to swim at high speeds.

008 Wartortle
008
Waga: 22.5 kg | Wzrost: 1.0 m
Typ: Type Icon Water Typ wodny
Opis:

Pokémon Żółw
Jego spory ogon jest pokryty gęstym, bujnym futrem. Ogon wraz ze starzeniem się Wartortle'a przyjmuje coraz to głębszy kolor. Zadrapania na jego skorupie świadczą o wytrzymałości tego Pokémona w walce.

Turtle Pokémon
Its tail is large and covered with a rich, thick fur. The tail becomes increasingly deeper in color as Wartortle ages. The scratches on its shell are evidence of this Pokémon's toughness as a battler.

009 Blastoise
009
Waga: 85.5 kg | Wzrost: 1.6 m
Typ: Type Icon Water Typ wodny
Opis:

Pokémon Skorupiak
Blastoise posiada wodne działka wystające z jego skorupy. Działka te są bardzo dokładne. Mogą strzelać wodnymi pociskami z wystarczającą dokładnością by zestrzelić puste puszki z odległości ponad 30 metrów.

Shellfish Pokémon
Blastoise has water spouts that protrude from its shell. The water spouts are very accurate. They can shoot bullets of water with enough accuracy to strike empty cans from a distance of over 100 feet.

010 Caterpie
010
Waga: 2.9 kg | Wzrost: 0.3 m
Typ: Type Icon Bug Typ robaczy
Opis:

Pokémon Robak
Caterpie ma nienasycony apetyt. Potrafi pożerać liście większe od niego samego. Pokémon ten, czułka wydziela niesamowicie silną woń.

Worm Pokémon
Caterpie has a voracious appetite. It can devour leaves bigger than it body right before your eyes. From its antenna, this Pokémon releases a terrifically stron odor.

011 Metapod
011
Waga: 9.9 kg | Wzrost: 0.7 m
Typ: Type Icon Bug Typ robaczy
Opis:

Pokémon Kokon
Powłoka pokrywająca ciało tego Pokémona jest twarda niczym płyta żelaza. Metapod nie zbyt wiele się porusza, gdyż przygotowuje swoje miękkie wnętrzności w twardej skorupie do ewolucji.

Cocoon Pokémon
The shell covering this Pokémon's body is as hard as an iron slab. Metapod does not move very much. It stays still because it is preparing its soft innards for evolution inside the hard shell.

012 Butterfree
012
Waga: 32.0 kg | Wzrost: 1.1 m
Typ: Type Icon Bug Typ robaczy
Opis:

Pokémon Motyl
Butterfree posiada niesamowitą zdolność szukania pysznego miodu z kwiatów. Potrafi nawet znaleźć, wydobyć i zrobić miód z kwiatów kwitnących 10 kilometrów od jego gniazda.

Butterfly Pokémon
Butterfree has a superior ability to search for delicious honey from flowers. It can even serach out, extract, and carry honey from flowers that are blooming over six miles from its nest.

013 Weedle
013
Waga: 3.2 kg | Wzrost: 0.3 m
Typ: Type Icon Bug Typ robaczy | Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon Włochaty Robak
Weedle posiada bardzo ostry węch. Jest w stanie odróżnić swoje ulubione rodzaje liści od tych, których nie lubi poprzez wąchanie ich swoim dużym, czerwonym nosem.

Hairy Bug Pokémon
Weedle has an extremely acute sense of smell. It is capable of distinguishing its favorite kinds of leaves from those it dislikes just by sniffing with its big red proboscis (nose).

014 Kakuna
014
Waga: 10.0 kg | Wzrost: 0.6 m
Opis:

Pokémon Kokon
Kakuna trwa w praktycznym bezruchu przylegając to drzewa. Jednakże, wewnątrz, jest wyjątkowo zajęty przygotowując się do zbliżającej się ewolucji. Można to określić, poprzez sprawdzenie jak ciepła jest skorupa przy jej dotyku.

Cocoon Pokémon
Kakuna remains virtually immobile as it clings to a tree. However, on the inside, it is extremely busy as it prepares for its coming evolution. This is evident from how hot the shell becomes to the touch.

015 Beedrill
015
Waga: 29.5 kg | Wzrost: 1.0 m
Opis:

Pokémon Trująca Pszczoła
Beedrill jest niezwykle terytorialny. Nikt nigdy nie powinien zbliżać się do jego gniazda dla własnego bezpieczeństwa. Rozdrażniony, atakuje wraz z wściekłym rojem.

Poison Bee Pokémon
Beedrill is extremely territorial. No one should ever approach its nest- this is for their own safety. If angered, they will attack in a furious swarm.

016 Pidgey
016
Waga: 1.8 kg | Wzrost: 0.3 m
Typ: Type Icon Normal Typ normalny | Type Icon Flying Typ latający
Opis:

Pokémon ---
---

Tiny Bird Pokémon
Pidgey has an extremely sharp sense of direction. It is capable of unerringly returning home to its nest, however far it may be removed from its familiar surroundings.

017 Pidgotto
017
Waga: 30.0 kg | Wzrost: 1.1 m
Opis:

Pokémon ---
---

Bird Pokémon
Pidgeotto claims a large area as its own territory. This Pokémon flies around, patrolling its living space. If its territory is violated, it shows no mercy in thoroughly punishing the fore with its sharp claws.

018 Pidgeot
018
Waga: 39.5 kg | Wzrost: 1.5 m
Opis:

Pokémon ---
---

Bird Pokémon
This Pokémon has a dazzling plumage of beautifully glossy feathers. Many Trainers are captivated by the striking beauty of the feather on its head, compelling them to choose Pidgeot as their Pokémon.

019 Rattata
019
Waga: 3.5 kg | Wzrost: 0.3 m
Typ: Type Icon Normal Typ normalny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
Rattata is cautious in the extreme. Even while it is asleep, it constantly listens by moving its ears around. It is not picky about where it lives - it will make its nest anywhere.

020 Raticate
020
Waga: 18.5 kg | Wzrost: 0.7 m
Typ: Type Icon Normal Typ normalny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
Raticate's sturdy fangs grow steadily. To keep them ground down, it gnaws on rock and logs. It may even chew on the walls of houses.

021 Spearow
021
Waga: 2.0 kg | Wzrost: 0.3 m
Opis:

Pokémon ---
---

Tiny Bird Pokémon
Spearow has a very loud cry that can be heard over half a mile away. If its high, keening cry is heard echoing all around, it is a sign that they are warning each other of danger.

022 Fearow
022
Waga: 38.0 kg | Wzrost: 1.2 m
Opis:

Pokémon ---
---

Beak Pokémon
Fearow is recognized by its long neck and elongated beak. They are conveniently shaped for catching prey in soil or water. It deftly moves its long and skinny beak to pluck prey.

023 Ekans
023
Waga: 6.9 kg | Wzrost: 2.0 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Snake Pokémon
Ekans curls itself up in a spiral while it rests. Assuming this position allows it to quickly respond to a threat from any direction with a glare from its upraised head.

024 Arbok
024
Waga: 65.0 kg | Wzrost: 3.5 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Cobra Pokémon
This Pokémon is terrifically strong in order to constrict things with its body. It can even flatten steel oil drums. Once Arbok wrap its body around its foe, escaping its crushing embrace is impossible.

025 Pikachu
025
Waga: 6.0 kg | Wzrost: 0.4 m
Typ: Type Icon Electric Typ elektryczny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
Whenever Pikachu comes across something new, it blasts it with a jolt of electricity. If you come across a blackened berry, it's evidence that this Pokémon mistook the intensity of its charge.

026 Raichu
026
Waga: 30.0 kg | Wzrost: 0.8 m
Typ: Type Icon Electric Typ elektryczny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
If the electrical sacs become excessively charged, Raichu plants its tail in the ground and discharges. Scorched patches of ground will be found near this Pokémon's nest.

027 Sandshrew
027
Waga: 12.0 kg | Wzrost: 0.6 m
Typ: Type Icon Ground Typ ziemny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
Sandshrew's body is configured to absorb water without waste, enabling it to survive in an arid desert. This Pokémon curls up to protect itself from its enemies.

028 Sandslash
028
Waga: 29.5 kg | Wzrost: 1.0 m
Typ: Type Icon Ground Typ ziemny
Opis:

Pokémon ---
---

Mouse Pokémon
Sandslash's body is covered by tough spikes, which are hardened sections of its hide. Once a year, the old spikes fall out, to be replaced with new spikes that grow out from beneath the old ones.

029 Nidoran ♀
029
Waga: 7.0 kg | Wzrost: 0.4 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

030 Nidorina
030
Waga: 20.0 kg | Wzrost: 0.8 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

031 Nidoqueen
031
Waga: 60.0 kg | Wzrost: 1.3 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący | Type Icon Ground Typ ziemny
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

032 Nidoran ♂
032
Waga: 9.0 kg | Wzrost: 0.5 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

033 Nidorino
033
Waga: 19.5 kg | Wzrost: 0.9 m
Typ: Type Icon Poison Typ trujący
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

034 Nidoking
034
Waga: 62.0 kg | Wzrost: 1.4 m
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

035 Clefairy
035
Waga: 7.5 kg | Wzrost: 0.6 m
Typ: Type Icon Fairy Typ bajkowy
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

036 Clefable
036
Waga: 40.0 kg | Wzrost: 1.3 m
Typ: Type Icon Fairy Typ bajkowy
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

037 Vulpix
037
Waga: 9.9 kg | Wzrost: 0.6 m
Typ: Type Icon Fire Typ ognisty
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

038 Ninetales
038
Waga: 19.9 kg | Wzrost: 1.1 m
Typ: Type Icon Fire Typ ognisty
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

039 Jigglypuff
039
Waga: 5.5 kg | Wzrost: 0.5 m
Typ: Type Icon Normal Typ normalny | Type Icon Fairy Typ bajkowy
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

040 Wigglytuff
040
Waga: 12.0 kg | Wzrost: 1.0 m
Opis:

Pokémon ---
---

Pokémon ---
---

Ciekawostki

  • Aktualnie Pokédex można uzupełnić o 146 gatunków Pokémonów, jednak wśród społeczności graczy liczba ta jest zbliżona do 143, gdyż Pokémony regionalne są ekskluzywne dla danego kontynentu, co stanowi większe wyzwanie dla sporej części grających.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki